Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Milano Baarlo. Meer weten? Ontdek meer
Björn
24 jun 2026 om 19:47
Lekker eten, snelle bezorging en vriendelijke bezorgster
Julia
20 jun 2026 om 8:05
Altijd lekker en snel. Beste Pizza in de omgeving.
Sabrina
14 jun 2026 om 21:09
Normaal is een durum doner met een grote naturel wrap, nu was t een kleine volkoren wrap. Dit is niet wat we van Milano gewend zijn, normaal heel tevreden maar nu niet. Hoop dat deze wrap geen wijziging is want dan bestellen we m niet meer.
Daniëla
30 mei 2026 om 8:28
normaal is het eten prima, dit keer was de kapsalon meer kaas dan wat anders en veel te weinig vlees. broodje gezond veel te veel sla
Sandra
29 mei 2026 om 22:25
Was lekker en snel thuisbezorgd.
Astrid
16 mei 2026 om 22:16
Heerlijk ,prima verpakt, snel geleverd
Andrea
23 apr 2026 om 7:56
Frietjes waren hard en doordrenkt. Alsof ze tig keer opnieuw gebakken waren. Knoflooksaus was dun en had een zurige smaak. Sla was doordrenkt met saus.
Julia
5 apr 2026 om 9:59
Altijd goed en snel!
Julia
6 mrt 2026 om 22:11
Snel! Lekker! Top
Rob
8 feb 2026 om 20:02
snel, optijd, warm, lekker, wederom top dus!!!
Julia
6 feb 2026 om 22:09
Super snel en super lekker!